Deze MG B roadster 1800cc werd eveneens ingevoerd vanuit amerika. Omdat de auto van Arizona afkomstig was, moest hier bijna geen laswerk aan gebeuren.

this MGB roadster 1800cc was also imported from amerika. Because the car had its origin from Arizon almost no welding had to be done.

Deze auto werd volledig uit elkaar gehaald, zoals alle andere projecten die U hier kunt bezichtigen.

Deze auto werd in zijn originele staat gerestaureerd voor verkoop.

This car was stripped like all other projects we've done.

the car was restaured to its original state and then sold.

Hierboven kan U zien dat de auto volledig werd gezandstraald en vervolgens een degelijke nabewerking kreeg bij de carrossier.

Voor hij werd gespoten werden alle onderdelen aangpast zodat achteraf een goed passende auto kon worden bekomen.

As you can see in the pictures above the car was first completely sand blasted and got a good basic coating at the body shop.

before painting it all body parts are fitted to get a good fitting car.

Zowel vooras als achteras werden volledig gerestaureerd. onderdelen die het toelieten, zoals: voortrein,kachel, pedalbox,... werden verzinkt en gepoederlakt voor een betere weerstand tegen water en roest.

Motor werd eveneens volledig gereviseerd net zoals de andere opzetstukken.

All parts in this car are where possible new. some off the parts are powdercoated. this should give them the protection to get round for at least another 100 years.

Complete engine was redone and fitted with mostly new parts.

De auto werd afgewerkt met spaakwielen en beige interieur.

Car war finished with beige interior and wire wheels